ÀMBIT
MATEMÀTIC.
FEM UNA BOTIGA.
Preparar una
llista de coses que voldríem comprar anotant el preu que té cada producte (pots
demanar ajuda a la teva família). Identificar quin és el producte més barat, el
més car i la diferència de diners que hi ha entre els dos. Simular una compra:
fes una tria, calcula l’import total, l’hauràs de pagar amb un bitllet de? quin
canvi te tornarien?
ÀMBIT
LINGÜÍSTIC
- CATALÀ
✴ Busqueu un racó de casa: amb un llençol,
quatre cadires, pinces de la roba i uns coixins us podeu fer una cabana per
mirar contes.
✴ Som-hi! Mirant la tapa del conte o al
llegir el títol, podríeu dir de què tractarà? Us ha passat mai alguna cosa
semblant? Podríeu imaginar un altre final?
✴ En arribar al final, penseu com podria
continuar la història.
✴ I si barregeu els personatges de diferents
contes per crear-ne un de nou i original?
Recordeu!
Recomanem i intercanviem!
Compartir el que ens agrada és un detall que ens fa feliços a nosaltres
i a qui ho rep!
Us
proposem que pugueu recomanar i intercanviar la vostra lectura, aquest llibre
que esteu llegint i us agrada.
Un
cop acabat, podeu enviar una foto de la portada, vídeo presentant-lo, un
dibuix, un resum, o el que la imaginació us digui, per poder compartir amb tot
el cicle i així intercanviar títols de llibres que aconselleu als altres
infants.
Entre
tots estem fent la nostra petita biblioteca online .
2. CASTELLÀ
CINEFORUM EN FAMILIA
COMENTAR LA CARÁTULA.
¿QUÉ NOS DICE EL DIBUJO?
¿Y
LA COMPOSICIÓN?
¿CUÁNTOS PERSONAJES HAY?
¿NOS ANUNCIA LA TRAMA DE LA PELÍCULA?
¿QUÉ EXPECTATIVAS CREA?
VER EL CORTOMETRAJE
CINEFORUM
COMENTAD EL FILM.
RECORDAD QUE DEBÉIS HABLAR EN CASTELLANO.
PODÉIS TENER EN CUENTA LAS SIGUIENTES
PREGUNTAS Y TODO LO QUE SE OS OCURRA.
· ¿QUÉ PASA?
· ¿A QUIÉN LE PASA?
· ¿CUÁNDO, CÓMO Y
DÓNDE PASA?
· ¿POR QUÉ PASA?
· ¿CÓMO ACABA?
· ¿EN QUÉ CONTEXTO?
CIUDAD/ CAMPO; DÍA/NOCHE; GRANDES/PEQUEÑOS; ANTES /ACTUALMENTE.
· ¿CÓMO ACABA LA
HISTORIA?
· ¿EN QUÉ MOMENTO NOS
SENTIMOS BIEN O MAL?
ESPERAMOS QUE OS HAYA GUSTADO!!!!
3.ENGLISH.
TOPIC:
WILD ANIMALS (2)
Wild
Animal Stories for Kids from Steve and Maggie
This
week I propose you to create a memory game about WILD ANIMALS. Draw two pictures of the same animal and write
down the name.
Colour it and cut with scissors.
If you don’t want to draw, print the
examples. Remember to write down the name of the wild animals!
ÀMBIT CONEIXEMENT DEL MEDI.
DISSENYEU
EL VOSTRE VAIXELL
Utilitzeu
material de reciclatge: ampolles d’aigua, safates de porexpan, taps, cartrons,
pals, robes, …
✴ intenteu construir
una vaixell i proveu de fer-lo surar a la banyera o a la pica.
✴tots els materials
que feu servir suren igual? Per què sura la vostra barca? Tots els materials
que pesen s’enfonsen? Si carregueu la vostra barca amb passatgers o mercaderies
continua surant, s’enfonsa?
ÀMBIT ARTÍSTIC
1.MÚSICA
CONSTRUEIX UN TIMBAL AMB MATERIAL RECICLAT I
PICA AMB MI:
TAMBÉ POTS FER UNES MARAQUES: https://youtu.be/SJdZgTztshg
ACTIVITAT: UN REGALET PER QUI ES VULGUI ATREVIR!
AQUÍ TENIU UNA
ACTIVITAT CREATIVA.
HEU D’INVENTAR LA LLETRA D’UNA CANÇÓ, QUE PODEU ADEQUAR A
LA TONADA DE LA QUE SONA AL SEGÜENT ENLLAÇ.
SOM-HI!
Wir sagen Si-Si-Si
Comentaris