ÀMBIT
MATEMÀTIC.
1- JUGUEM A
JOCS DE TAULA
2- RESOLEM
PROBLEMES MATEMÀTICS
Us deixem dos links on podreu trobar
diferents jocs per treballar la resolució de problemes matemàtics.
PER PRIMER
PER SEGON
A més a més, si busqueu per dins de
la pàgina web podreu trobar altres recursos que us poden agradar per treballar
amb els vostres fills i filles.
ÀMBIT
LINGÜÍSTIC
1. CATALÀ
JUGANT AMB LES
PARAULES
Si teniu revistes o diaris vells per
casa retalleu les paraules dels titulars una per una.
✴
Si no en teniu els podeu escriure vosaltres mateixos.
✴
Quan en tingueu 3 o 4 de retallats, barregeu les paraules i
jugueu a combinar-les i a inventar titulars nous, divertits, bojos…
EX: EL LLORO HA PERDUT UN HOME
QUIN OBJECTE
ÉS?
✴
Busqueu algú de la família per jugar-hi.
✴
Trieu un objecte qualsevol de la casa i mantingueu-lo en secret.
✴
El vostre company o companya de joc ha d’endevinar quin objecte heu triat.
✴
Per donar pistes heu d’explicar-li com és, de què està fet, com
s’utilitza i per a què.
Alerta: en cap moment podeu dir el
nom de l’objecte fins que el que vostre company/a de joc l’encerti o es doni
per vençut.
RECORDEU!
RECOMANEM I
INTERCANVIEM!
US PROPOSEM QUE PUGUEU RECOMANAR I INTERCANVIAR LA VOSTRA LECTURA, AQUEST LLIBRE QUE ESTEU LLEGINT I US AGRADA.
UN COP ACABAT, PODEU ENVIAR UNA FOTO
DE LA PORTADA, VÍDEO PRESENTANT-LO, UN DIBUIX, UN RESUM, O EL QUE LA IMAGINACIÓ
US DIGUI, PER PODER COMPARTIR AMB TOT EL CICLE I AIXÍ INTERCANVIAR TÍTOLS DE
LLIBRES QUE ACONSELLEU ALS ALTRES INFANTS.
ENTRE TOTS ESTEM FENT LA NOSTRA
PETITA BIBLIOTECA ONLINE .
2. CASTELLÀ
CINEFORUM EN FAMILIA
(Actividad que consistente en reunirse para comentar en castellano, una película después de verla)
¡PRIMERO PENSEMOS UN POCO!
Esta
es la carátula del video que podremos
ver a continuación.
¿Qué
personajes hay?
¿Cómo
son y qué actitud tienen?
¿Qué
nos da a pensar?
¿Nos
anuncia que irá bien la película?
AHORA MIREMOS EL CORTOMETRAJE ATENTAMENTE
Snack
Attack https://www.youtube.com/watch?v=38y_1EWIE9I
CINEFORUM
★ ¿Os ha
sorprendido la historia?
★ Los
personajes: ¿Qué actitud tienen?
★ Intentemos
explicar qué ha pasado, tal como ha transcurrido en el video.
★ ¿Qué
mensaje nos ha dado el final del cortometraje?
★
¿De qué más queréis hablar?
IDEAS PARA RELACIONAR: Las apariencias, el aspecto o lo que
hace una persona, generosidad, compartir, …
¡QUE LO PASEIS MUY BIEN FAMILIA!
3. ENGLISH
IN THE PARK:
In the park you can find different
forms and objects. Look at the video SHARK IN THE PARK.
Story:
SHARK IN THE PARK: https://www.youtube.com/watch?v=Yy6y38KJLgY
When you go out with your family, try
to imagine animals, objects or forms like Timothy Pope.
ÀMBIT CONEIXEMENT DEL MEDI.
L’Ona de 2n B ens proposa aprendre coses sobre
Antoni Gaudí.
Us proposem visitar la Sagrada Família de
Barcelona de manera virtual en aquesta adreça de correu: https://sagradafamilia.org/visita-virtual
També us deixem aquest vídeo de les tres
bessones que ens acosten a la figura de Gaudí d’una manera ben divertida.
ÀMBIT ARTÍSTIC
La proposta consisteix en desxifrar aquest missatge secret
que s’amaga sobre les imatges d’instruments. Per poder descobrir el missatge,
teniu l’abecedari on cada lletra està relacionada amb la imatge de l’instrument
que correspon.
2. ART:
Let’s make some artworks with popsicle sticks (if you don’t have sticks
you can use cardboard). Try to make an animal or a character (pirate,
princess…) using popsicle sticks.
●
First, colour the popsicle sticks
(or the cardboard) and stick them together.
●
After, draw on a cardboard or a
paper the parts of the animal or the character (for example: eyes, tail, ears…)
and colour them.
●
Finally, stick the parts on the
popsicle sticks.
*Si no disposeu de pals de gelat ho podeu fer
amb cartró (en podeu fer tires) o cartolina.
Aquí teniu un petit regal: si
vas a l’enllaç podràs imprimir i pintar les mandales.
Comentaris