Passa al contingut principal

VISITA A LA PANERA DE CICLE SUPERIOR

La setmana passada els infants de Cicle de Superior vam anar de sortida a La Panera. Vam veure dues exposicions: a l'espai Minipanera vam veure l'exposició de la Mariona Tolosa i l'Equip Pantera anomenada "Vides compartides. Dins i fora." A la sala de baix vam veure "Imaginaris Multiespècies. Terres de Lleida" a cura de Christian Alonso.

L'exposició de la Minipanera ens va endinsar en quin paisatge tenim en el nostre entorn i que hi veiem diàriament. A la sala de baix hi vam veure diverses produccions de diferents artistes. Ens vam endinsar en tres produccions en concret:
-"Jardí d’exòtiques invasores #riu Segre" de Vicky Benítez, ens va transportar a zones molt properes del nostre entorn.
-"Protecció, dissuasió, persecució" d'Eduard Ruiz, on vam trobar diversos nius fets amb diferents materials.
-"Thymus vulgaris" de Ferran Lega, que vam poder comprovar que les plantes fan música, en concret el timó, que avui en dia és una espècie protegida i la seva recol·lecció en estat silvestre està prohibida.

Aquestes dues exposicions ens serveixen per iniciar el nostre nou taller de ciències.
Clicant aquí veureu la nostra sortida.

Entrades populars d'aquest blog

Colònies Poblenou del Delta 2024

Després de molt matinar hem arribat a Poblenou del Delta. Hem jugat una mica abans de dinar i hem gaudit de les primeres activitats: bicicletada al voltant de l'encanyissada i barques de perxa. Us deixem algunes imatges.

Colònies Coma-Ruga 2024

Benvolgudes famílies, hem passat un dia ben rebonic de platja, tirolines, jocs, bosc,... Us deixem un grapat d'imatges:  https://photos.app.goo.gl/RoMmaCNW8RCvyqML7 Bona nit!

Primer dia de colònies a Prades

Bona nit famílies,  Avui ha estat un dia de moltes emocions en el que hem descobert el poble de Prades, hem jugat a la casa de colònies i el seu entorn proper i ens hem divertit (i fins i tot espantat!) amb les activitats que uns bandolers ens han convidat a fer durant tot el dia. Hem acabat amb una festeta amb molt moviment. Ho hem passat molt bé i ara ja som tots a dormir.  Demà arribarem cansats però amb moltes vivències a la motxilla!  Us deixem algunes fotografies per si les voleu anar mirant.  Una abraçada!