Amb motiu de la celebració del DENIP, ens va visitar a l'escola la plataforma Aturem les guerres per tal de realitzar una activitat que ens fes reflexionar sobre la resolució dels conflictes. Ens va fer adonar de la desigualtat de recursos i la creativitat en les estratègies per tal d'aconseguir la pau. Moltes gràcies per aquesta experiència tan constructiva.
Bona nit (o bon dia!), famílies. Ens acabem d'adormir després d'un dia mogudet entre el trasllat a la casa de colònies, el dinar de pícnic, conèixer al monitoratge i els espais, entendre el centre d'interès (hem de trobar una banya de Minotaure!) i fer una excursió on hem conegut la flora de l'entorn. Sort de la ruixada amb manguera d'aigua fresca i el sopar, que ens han donat forces per acabar el dia amb uns jocs de nit la mar d'entretinguts. Demà us informem de la resta, però el resum seria que ens ho estem passant genial! Si voleu mirar unes quantes fotos, us les deixem aquí . Salut!

Comentaris