Salta al contingut principal

Ens visita la plataforma ATUREM LES GUERRES

Amb motiu de la celebració del DENIP, ens va visitar a l'escola la plataforma Aturem les guerres per tal de realitzar una activitat que ens fes reflexionar sobre la resolució dels conflictes. Ens va fer adonar de la desigualtat de recursos i la creativitat en les estratègies per tal d'aconseguir la pau. Moltes gràcies per aquesta experiència tan constructiva.

Imatges Aturem les guerres

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Colònies a L'OCELL 2026

 Bona nit (o bon dia!), famílies.  Ens acabem d'adormir després d'un dia mogudet entre el trasllat a la casa de colònies, el dinar de pícnic, conèixer al monitoratge i els espais, entendre el centre d'interès (hem de trobar una banya de Minotaure!) i fer una excursió on hem conegut la flora de l'entorn.  Sort de la ruixada amb manguera d'aigua fresca i el sopar, que ens han donat forces per acabar el dia amb uns jocs de nit la mar d'entretinguts.  Demà us informem de la resta, però el resum seria que ens ho estem passant genial!  Si voleu mirar unes quantes fotos, us les deixem aquí .  Salut! 

COLÒNIES CICLE MITJÀ

Els nens i nenes de cicle mitjà hem anat de colònies a Coma-Ruga. Aquí us deixem una mostra de lo bé que ens ho estem passant. Cliqueu a sobre la imatge i podreu veure més fotos.

Colònies L'OCELL - Segon dia

 Estimades famílies,  Aquest matí hem estat fent activitats romanes: tir amb arc i taller de mosaics.   Després de dinar arròs amb tomàquet i hamburgueses, hem fet l'activitat de tarda que consistia en convertir-nos en gladiadores i gladiadors. Per equips, hem anat fent diferents proves que ens han preparat per, a la nit, trobar la famosa Banya de Minotaure!  I com és de rebut, els romans, ja amics nostres, ens han preparat una gran festa on hem ballat i rigut a parts iguals.  Aquí us deixem algunes fotografies de la jornada.  Bona nit!