Salta al contingut principal

La colla de 6è descobrim l'espectacle "NOZING"

                                  “NOZING” a l’auditori: Enric Granados        


El divendres 7 de novembre les classes de 6è hem anat a veure un espectacle musical a l’auditori Enric Granados.

La proposta que hem vist s’anomenava: “Nozing”.


Han elegit aquest nom d’origen anglès perquè traduït al català significa “res” i aquesta obra era molt minimalista. 

El vestuari que han utilitzat era tota l’estona el mateix i peces de color blanc.

L’atrezzo tampoc ha canviat i només eren una taula, dos tamborets i uns quants objectes més.

La companyia de teatre estava formada només per un actor, una actriu i el tècnic de so i llums ha fet d’un personatge de manera puntual.



Hem reflexionat sobre el fet que per ser feliços necessitem també poques coses, però realment importants, essencials i prioritaries. 








Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Colònies a L'OCELL 2026

 Bona nit (o bon dia!), famílies.  Ens acabem d'adormir després d'un dia mogudet entre el trasllat a la casa de colònies, el dinar de pícnic, conèixer al monitoratge i els espais, entendre el centre d'interès (hem de trobar una banya de Minotaure!) i fer una excursió on hem conegut la flora de l'entorn.  Sort de la ruixada amb manguera d'aigua fresca i el sopar, que ens han donat forces per acabar el dia amb uns jocs de nit la mar d'entretinguts.  Demà us informem de la resta, però el resum seria que ens ho estem passant genial!  Si voleu mirar unes quantes fotos, us les deixem aquí .  Salut! 

COLÒNIES CICLE MITJÀ

Els nens i nenes de cicle mitjà hem anat de colònies a Coma-Ruga. Aquí us deixem una mostra de lo bé que ens ho estem passant. Cliqueu a sobre la imatge i podreu veure més fotos.

Colònies L'OCELL - Segon dia

 Estimades famílies,  Aquest matí hem estat fent activitats romanes: tir amb arc i taller de mosaics.   Després de dinar arròs amb tomàquet i hamburgueses, hem fet l'activitat de tarda que consistia en convertir-nos en gladiadores i gladiadors. Per equips, hem anat fent diferents proves que ens han preparat per, a la nit, trobar la famosa Banya de Minotaure!  I com és de rebut, els romans, ja amics nostres, ens han preparat una gran festa on hem ballat i rigut a parts iguals.  Aquí us deixem algunes fotografies de la jornada.  Bona nit!